Cumu sceglie un telescopiu hè una cosa difficiule, ùn hè micca solu un equipagiu praticu, ma hè ancu un materiale di divertimentu caru, a maiò parte di a ghjente hè in situazione di abbundanza di cibo, u sceglienu cum'è strumentu di sport di divertimentu.
Participà à l'aria apertasport, fighjendu sport, fighjendu cabaret, osservazione d'uccelli, ricerca di u bersagliu, osservazione astronomica, spedizione scientifica ecc., u telescopiu espande i nostri orizzonti, ci avvicina à u mondu, ci porta una nova sperienza visuale.
I binocoli per telescopi includenu principalmente telescopi monoculari è punti, cumu sceglie u telescopiu? Di solitu si usa u telescopiu 7, 8, 10 volte, hè adattatu per sport all'aria aperta, musica, fighjà cumpetizioni sportive; telescopiu 20, 30, 60 volte, adattatu per a visualizazione à distanza da u bersagliu, pò osservà più cumpletamente i dettagli di l'ughjettu osservatu, cum'è l'osservazione di l'uccelli.
Un telescopiu ùn hè micca un multiplu di ciò chì hè più grande, megliu hè, hè megliu sceglie lu secondu i so usi. L'usu iniziale di u telescopiu hè spessu prupostu da esigenze elevate, per esempiu per vede à 200 metri di distanza. Sè un telescopiu pò suddisfà tali esigenze, allora u so trasportu hè un veru travagliu.
Parechji esperti suggerenu cumu sceglie u telescopiu, u telescopiu binoculare hè megliu 7 volte, 8 volte, 10 volte, e specificazioni di u telescopiu anu un mercatu abbastanza grande, per circà l'acelli appughjati nantu à i rami o seguità l'acelli chì volanu, in segundu locu, ingrandimentu moderatu per tene in manu rapidamente per truvà u bersagliu, u so pesu ùn hè ancu un viaghju in u pesu.
Data di publicazione: 02 d'aprile 2018